czwartek, 16 marca 2017

Metro 2033

Ostatnio skończyłam czytać "Metro 2033" Dmitrija Glukhovsky’ego.

Wow! Totalny odlot! Takie słowa towarzyszyły mi podczas czytania książki. Historia Artema bardzo mi się spodobała. 

O czym jest książka? Opowiada o post apokaliptycznym świecie, w którym ludzie zmuszeni są  żyć pod ziemią w moskiewskim, tytułowym, metrze. Artem, młody chłopak żyje na jednej ze stacji, ostatnio często atakowanej tej  "czarnych". Pewnego dnia dostaje misję do wykonania i wyrusza w podróż życia by ratować mieszkańców metra.

Przyznam się, że w niektórych momentach byłam tak skupiona na książce, że podskakiwałam kiedy ktoś coś koło mnie powiedział. Świat pod ziemią jest wciągający, opisy barwne i realistyczne. Łatwo łączyłam emocje z bohaterami. Dla mnie to wyjątkowa książka. Zakończenie mnie zaskoczyło i nie mogę się doczekać kiedy przeczytam kolejne książki z tej serii.

Była to pierwsza książka przeczytana na Kindle, miałam lekkie wątpliwości, ale nie ukrywam, czytnik jest dużą pomocą. Jest lekki, pojemny i łatwo mieści się w torebce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz