czwartek, 6 września 2018

Alice in Wonderland- start

Cześć,

Nadszedł czas na prezentację Alicji. Przyznaję się, że miałam to zrobić wcześniej, ale... zawsze coś :P
Tak jak zapowiedziałam, w przerwie od "Ptaszka" zabieram się za Alicję. Zdecydowałam się na ten wzór:

 Pierwsze krzyżyki powstały 29.08.2018, a tak wygląda pierwsze 100 xxx.
Bardzo przyjemnie mi się haftuje, odkryłam też możliwość połączenia rzeczy, które lubię, a mianowicie podczas stawiania krzyżyków słucham audiobooków! Super sprawa :)

A tak wygląda pierwsza kolumna pierwszej strony z okładem :)
Zdjęcie jest lepsze, chociaż przyznaję, że nie jestem mistrzem fotografii, ale przynajmniej jest w świetle dziennym.

Kilka dni temu liczyłam tempo pracy, uwzględniając różne wypadki losowe i wyszło mi, że będę pracować nad tym wzorem ponad... 2 lata! Nie mogłam w to uwierzyć! Muszę przyspieszyć ( chociaż nie wiem jak to zrobię. Znacie sposoby na rozciągnięcie doby?:) ).

Chciałabym też zrobić banerek, ale muszę poczytać jak, bo nie wiem jak dodać, żeby łatwo się odwoływało do Alicji :)

I na koniec dane techniczne:

Kanwa: 25ct Lugana, kolor- kość słoniowa
Ilość kolorów: mnóstwo :) a dokładnie 135!
Ilość krzyżyków: 213.570 ( padłam jak to pierwszy raz zobaczyłam)
I ciekawostka- zważyłam kanwę przed rozpoczęciem prac. Wyszło mi 98 g. Z wielką chęcią sprawdzę ile będzie ważyć w kolejnych etapach i na koniec :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz