niedziela, 5 sierpnia 2018

Ptaszek #3 i zakupy



Hej,

pogoda zdecydowanie nie sprzyja haftowaniu, chociaż może troszkę :) Bo w sumie jak jest za gorąco to ludzie rozumieją, że można się spotkać późnym wieczorem, więc zyskuje się czas na xxx. Dla mnie dodatkowym "utrudnieniem" są książki, które pożyczyłam z biblioteki. Wyszło jakoś tak przypadkiem, bo poszłam oddać jedną książkę i... wróciłam z trzema innymi ;D Wczoraj sprawdzałam, mam jeszcze 3 tygodnie na oddanie, ale.... No właśnie tutaj czas powrócić do tematu hafciarskiego. Otóż było tak: jak pewnie każda z Was wpadam w lekką panikę jak kończą mi się rzeczy do haftowania ( nie, żeby kiedyś to nastąpiło). Tak więc wymyśliłam, że chcę coś z "Alicji w krainie czarów". Długo nie mogłam znaleźć nic ciekawego. Potem wymyśliłam, że może chociaż Cheshire ( kot), ale znowu nic nie chwyciło mnie za serce. Aż nagle w odmętach internetu znalazłam to!
Z miejsca chciaÅ‚am to mieć! Ale nie ma, że to takie proste! W koÅ„cu jakoÅ› udaÅ‚o mi siÄ™ znaleźć czÅ‚owieka, który zgodziÅ‚ siÄ™ sprzedać mi wzór. ZaproponowaÅ‚ mi kilka wzorów, ostatecznie zdecydowaÅ‚am siÄ™ na dwa. W tym tygodniu zrobiÅ‚am DUÅ»E zakupy: kanwÄ™, bobinki i mulinÄ™. 



I teraz pewnie powinnam zacząć haft:

Jestem taka podekscytowana! Ale co wtedy z "Ptaszkiem"? Udało się skończyć pierwszą stronę ( teoretycznie z 8, ale dwie ostatnie są niepełne).
Co mam zrobić?? Help!

1 komentarz:

  1. Znam ten bol, masz ochote zaczac cos nowego, wzor, kanwa, nitki czekaja, ale przeciez jeszcze jedenego obrazka nie skonczylas! Twoje plany sa przepiekne, ale ogromne! Ja wole mniejsze hafciki, wtedy moge predzikiem skonczyc i zaczac nastepny! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń