czwartek, 6 grudnia 2018

Alice in Wonderland #4

Cześć Wszystkim!

Właśnie wróciłam z wakacji w Azji i dopiero teraz wrzucam kolejną zrobioną stronę. Pierwotnie plan był taki, że jeszcze przed wyjazdem wrzucam post z niemalże skończoną stroną, ale... :)

Tak więc wrzucam dopiero dzisiaj.
Muszę przyznać, że więcej szczegółów widać na zdjęciu, co się rzadko zdarza :) Podoba mi się to, że na każdej stronie "coś się dzieje". Tak było do tej pory, chociaż kolejna strona będzie chyba trochę nudniejsza. Ciągle jestem pod wrażaniem Alicji, ale zaczynam się wahać czy popracować na czymś innym. Ciągle mam takie wątpliwości, ale jakoś nie mogę porzucić Alicji. Może trochę się to wiąże z tym, że dla mnie to największy projekt, nad którym do tej pory pracowałam.

Chcecie zobaczyć relację z wakacji? Jak to dajcie znać i niedługo wrzucę jakieś zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz