niedziela, 30 grudnia 2018

SAL Paryski

Hej,

widzimy się ostatni raz w tym roku. Zapisałam się na SAL organizowany przez Hanię, można się jeszcze zapisać tutaj. To mój pierwszy SAL i jestem podekscytowana :)

Zdecydowałam się na wzór w paski. Po otrzymaniu wzoru zaczęłam szukać odpowiedniego tła do haftu. Nie wiecie nawet jakie to trudne! Wzór ma mnóstwo kolorów i trudno jest dobrać pasujący nie tylko do kolorów, ale też taki, na którym będą widoczne wszystkie odcienie. Spójrzcie same:


Na razie spróbuję z kolorem jasnej lilii, zobaczymy jak wyjdzie.

A myśląc o kolejnym roku, chyba czas wprowadzić rotację. Koniec skupiania się tylko na Alicji! ( choć nie ukrywam, że szkoda mi strasznie). Nadszedł czas, żeby odgrzebać inne haftu i również bawić się w SAL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz